En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

mandag 23. august 2010

Det virker som en evighet siden...

gutta var små...Nå er de etter egne hoder stooore gutter,og mor stresser og kaver for å rekke over alt av aktiviteter og mas om å kjøres hit og dit *puster&peser*

På disse bildene var vi på Campingferie i Sverige,nærmere bestemt Skara Sommerland.
Jeg synest camping kan være like kos som sydenferier :)

Liker du campingferie?
Her er Nico 6 og Benjamin 3 år.





At tiden flyr er noe jeg ikke har lagt merke til før jeg fikk guttene...Tidligere var det slik : Å bli tredve.....Nei det er jo leeeenge til det!!
Har nå innsett at jeg med stormskritt nærmer meg 40!!
Og slik går dagene mens jeg henger på så godt jeg kan ;)

MINE FLOTTE GUTTER !!Benjamin og Nico klar for første skoledag i 2 & 5 klasse :))


1 kommentar:

  1. Hei på deg!:)
    Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett