En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

torsdag 3. mars 2011

Å velge tapet..

Ja det er ingen lett oppgave i dag.Med så mange fine,flotte,kule,vakre,stilige - tapeter !
Ja i dag kan man faktisk tapetsere veggen med et bilde av seg selv om man vil det!
Noe jeg ikke har tenkt å gjøre hehe.Mr.Handyman syns nok det holder med en av meg :D
Men så var det tapetene da..
Jeg har så smått begynt å kikka på diverse tapeter til gangen oppe,nede og til det lille toalettet i kjelleretg.Har ennå ikke informert min bedre "Tapetserermann" om at jakten på tapeter har begynt..
Jeg tror vi drøyern litt til med den ;)
Har ikke bestemt meg hverken for lys eller mørk da jeg liker begge deler.Og så kommer det jo nye hele tiden - Den ene finere enn den andre *sukk*

Her et lite bilderas av noen fibertapeter jeg fant på Moaturen i går :





Mange fine her ! Ikke like fin festa på mobilkamera,men flotte i vikeligheten :)
Som dere ser er jeg glad i jordfarger ..

Det eneste som fulgte meg hjem fra byen var en Tussepant som har hatt stått på ønskelisten lenge..
Det må være verdens mest behagelige "Slumrebukse" !!
Jeg fant også en hærlig "Slumregenser" på jentebutikken wow.
Vanligvis kjøper jeg ting til fadderjenta mi toria her (hun er snart 12) , men siden jeg tar meg selv ganske så uhøytidlig raska jeg med meg genseren i str L og jaggu passa den ikke Hoho :D



I dag var jeg på shell og vaska bilen min iført slumrisene..
- Gick hur fint som helst ! :D   Svensk : Inspirert av det nye Lambi papiret ;)

Nå har endelig eldstemann og tantegutten som er på overnatting sovnet.
Koslig med vinterferiebesøk <3

Og i morgen - En ny fridag ,sove lenge og bare koooose oss :)

1 kommentar:

  1. Mange fine tapter! Er selv på jakt og synes det er utrolig vanskelig! Lykke til med jakten:)

    SvarSlett