En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

mandag 28. februar 2011

En hærlig dag !

I dag har vi hatt en nydelig dag på skisenteret med sol og plussgrader !
Mr.Handyman var linselus på lokal tv , rød i toppen og temmelig brydd over første møte med en norsk journalist :D
Skal ikke se bort fra flere turer dit i vinterferien.Her koser vi oss kjempemasse både store å små ! :)
Ellers så blir det kanskje en tur på Moldebadet - her tar vi dagene som de kommer..
Dagene fremover nå skal brukes til det vi vil og ikke det vi må ;)
Har du planer for vinterferien?

Jeg håper finværet fortsetter slik at jeg får spraya en del ting som har ligget på vent i kasser i flere måneder nå..Lysestaker,rammer og diverse som skal få en liten fornyelse.
Ikke mye som skal til for at ting skal bli som "nytt" igjen..
I fjor var det sølvsprayen fra Mekonomen som var IN , i år skal noen av tingene bli..Joda  hvite *bombe* Hehe.
Kanskje tar jeg vårrengjøringa i utestua også om plussgradene dukker opp..
Gleder med kjempemasse til å starte med uteforbredelsene i år.Sol ,sol kom igjen !!
Planene er mange så får vi se hva vi rekker ;)

Etter en liten runde på FINN.NO  skal jeg kose meg med noe godt & nyte kvelden !
Kanskje gis det bort slike flotte møbler i M&R i dag ?!?  Jeg lever i håpet :D





Disse gis bort  i henholdsvis Oslo og Bergen...Litt langt å reise for meg men kanskje ikke for deg ? :)

Ha en fin kveld videre alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar