En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

lørdag 10. oktober 2009

En flott dag !!

I dag har det vært en strålende fin dag her hos oss !! :)
Derfor ble det til at vi har vært en del ute og nytt de gode solstråler i dag.Tempraturen har ikke vært så høy men tok sjansen på litt spraying i dag allikavel..
Mange messing ting fikk et møte med den velkjente "cromsprayen" fra Mekonomen..Resultatet ble kjempeflott -nye ting på et blunk ;)









Denne lysestaken for eksempel...nå er den jo skikkeli stili !! :))

Mannen i huset er den som står for sprayinga..han har visst ikke tro på at jeg klarer å gjøre det skikkelig *lol* (jeg lar ham leve i troen ;).
Akkurat nå har jeg en STOOOR agenda på gang.Jeg må nemlig klare å overbevise han om at vi må utvide badet i hovedetasjen.Han på sin side mener badet er stort nok....Kjenner dere til problemet ?!? hihi ;)

En annen ting jeg drømmer om er en Ektorp hjørnesovesofa *drømdrøm*




Grunnen til det er at vi pr i dag har 4 soverom her i huset.Men siden jeg vil ta ene soverommet og dele det i to (Større bad og større soverom til oss ;) Så da trenger jeg noen andre overnattingsmuligheter.Tror den hadde passet kjempeflott i kjellerstuen min.Synes også den er kjempefin i hvit!! Og så er det jo kjempe smart med avtagbart trekk da, som man kan vaske om noen små fingre har vært i nærheten ;))

Det eneste som mangler er telefonen fra LOTTO for å få realisert mine drømmer hihi... I mellomtiden så tar vi ting litt etter litt ;)

Gratulerer også så masse med dagen lillesøster i Finland!! Kjempeglad i deg <3

En fortsatt GO HELG til dere alle i blogglandia :O)

2 kommentarer:

  1. Se der ja! Dette ble jo riktig fint! Jeg har flere ting selv jeg skal spraye:D Og så håper jeg du klarer å overtale mannen i huset med litt kvinnelist;) Her kommer det besøk om knappe 2 timer, men har det meste under kontroll nå...tror jeg;) Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  2. Så fine de lysestakene dine ble, er også på leiting etter "rett" spray, da jeg har funnet mye fin messing som kan forvandles.
    Hva heter denne sprayen?

    SvarSlett