En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

søndag 11. oktober 2009

Oppdagelsestur & heklalapper ;)

Våknet til nok en strålende dag!! :))

I dag har vi vært på oppdagelsesferd og kasta sprettstein i fjæra!!
(Mulig dere kaller det noe annet,men det jeg mener er å kaste flate steiner å få de til å sprette på vannet ;)
Kaffi,kakao og pepperkaker hadde vi også med oss i sekken.(Ja jeg vet det er lenge til jul hehe)
Jeg hadde håpet å finne noe spennende som hadde drevet i land som jeg kunne lage juledekorasjoner på, men var dårlig fangst i dag gitt..Men vi hadde en kjempeflott tur både store og små :O)

Et lite knippe bilder fra vår flotte tur!! Og av mine to sjarmører <3>

I morgen skal jeg prøve å få lagt ut bilde av mitt "håndarbeid prosjekt". Det er så koslig å ha noe å pusle med om kveldene nå når det begynner å mørkne ute :)Hva det skal bli er derimot usikkert enda..Man kan vel si at det avhenger av min tålmodighet hehe. Det som derimot er sikkert er at jeg hekler lapper.Slik jeg har set maaange andre bloggere gjør ;) Jeg har tidligere heklet to lappetepper som jeg har gitt bort i fødselsgaver.Kunne egentlig tenke meg å hekle et til meg selv men jeg får se det ann..Er egentlig av den typen som ønsker at ting er ferdig på et blunk hehe ;)

Håper på en ny flott uke i blogglandia hvor jeg trives bare mer og mer :O)

Og tusen takk til dere som har lagt dere til som følgere og dere som kommenterer mine innlegg.Det blir satt stooooor pris på skal dere vite!! :))

5 kommentarer:

  1. Endelig litt sol, skulle vært ute i hagen og plantet løk, skulle ha fylt opp litt i bedene, og i dag skinner solen så da.....vi får se hva jeg rekker.
    Koselige bilder fra turen deres!

    SvarSlett
  2. Kjempe koslig bilder i fra turen deres! Sikklig norges reklame! Ha en deilig uke hvis vi ikke snakkes før;) Stor klem

    SvarSlett
  3. Møre er vakkert .. ja en oppdager skatter i nermiljøet hver eneste dag.

    Å du hadde jammen 2 kjekke gutter må jeg si... veldig harmoniske synest jeg de ser ut.

    Gleder meg til å se "lappene" LER jeg startet i mai 09 og har vel 13 stk.. men blir vel muligens et skjerf.."fnis" må le litt for det tar så lang tid.. å tid er ja... du vet..

    Ha en super dag/uke så titter jg innom igjen:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei du!
    Takk for koselig kommentar på min blogg. Ja, ser vi har nesten like fliser - kjemefine! Vi er veldig fornøyd. Koselig blogg du har - og et nydelig hjem. Hilsen Mari
    PS: Du sier at du ikke har ordnet gardiner på kjøkkenet. Jeg synes det var stilig med kun persiennen du har nå jeg :)

    SvarSlett
  5. Det så ut som riktig skjærgårdsidyll. Trivelig. Ha en god onsdag!
    Mvh
    Masy

    SvarSlett