En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

onsdag 7. oktober 2009

Levende lys og årets første pepperkaker :))

I dag har det igjen vært en dag med dårlig vær..og igjen så har vi vært inne det meste av dagen.Eller dvs Mannen i huset har vært i garasjen hvor han har fikset en motorsykkel for en kompis.Så han har jeg vel sett en hel time i dag tror jeg *lol*
Yngstegutt har hatt besøk av en kompis i dag og de har bare kosa seg inne med X-box og DS.

Eldstegutt er blid og fornøyd i dag :)Han fikk nemlig bli med pappa`n å teste sykkelen!!En Jawa med sidevogn!!Jeg er som vanlig overnervøs og maser -Pass på ditt,pass på datt & kjør forsiktig !!Han gjør jo alltid det :) Men det er vel slik at det bare må sies ? Hehe..

Jeg har i dag bare syslet med vanlige ting som vi husmødre sysler med.Vaska og hengt opp klær og til og med fått strøket et par duker!!
Laget middag (les:ferdigpizza ;) og fundert på hvilke gardiner som vil passe i kjellerstua.
Jeg ser for meg noen hvite/creme med kanskje noe svart/grått mønster på..Vi får se hva det blir..Er jo så mange fine å velge mellom så det burde ikke bli noe problem ;)
Vet du om noen fine kanskje?Tar gjerne imot tips!!
Bilde av vinduene i kjellerstuen kommer snart ;)

Tenkte jeg skulle vise litt av spisekroken og kjøkkenet vårt i dag..
Jeg synest det er koslig nå disse månedene hvor det lir mot JUL og jeg tenner lys og koser meg :)

Her er iallefall et bilde fra spiseplassen vår..
Og som dere ser..her er IKKE det hvite dominerende :)
Spisestuen heter Salzburg.Den er i hvitvasket Eik og stolene har microfibertrekk på putene.(det trengs når den er i bruk hver dag!tro du meg hehe..)

Både mannen og jeg falt for denne med en gang.Tror aldri vi har vært så enige i kjøp av møbel noen gang!! Og vi er som oftest ganske uenig *lol* Det meste blir gjort her, også guttenes lekser..
Har derfor lagt en gjennomsiktig voksduk på bordet,så slipper vi strekmenn,yngstemann som øver på bokstaver og andre fine farger ;D

Kjøkkenet er nå et år gammelt og enda så har jeg ikke funnet ut hvilke gardiner jeg skal ha hehe..Akkurat nå så henger det kun persienner der..MÅ få tatt å gjort noe med det snart!!Tenkte at jeg først kunne vise dere noen før bilder :
*GOSJ* Hadde nesten klart å fortrenge hvor fæl den var !
30-år gammel slitt Sivesind inredning..

Her er det meste revet ut og taket er på vei opp :))

Og her er da vårt kjøkken i kveld..fortsatt uten gardiner.. men mye finere enn før ;O)

Vel det var en liten sniktitt inn i mitt hjem :)

Nå skal jeg kose meg med mine levende lys & årets første


PEPPERKAKER !!!

Ha en fin kveld alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha pepperkaker .. fikk meg en god latter nå ja ... men guud så godt de er da :)

    SvarSlett
  2. Så flott kjøkken dere har! Og for en forandring! Likte godt spiseplassen dere også, og det er godt å se at alt ikke er hvit;) ha en fin dag. Linda

    SvarSlett
  3. Oi så fint det kjøkkenet ble, liker stilen veldig godt!

    SvarSlett