En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

fredag 9. oktober 2009

ET NYDELIG HJERTE ...


Hjertet kan du kjøpe av Ida som har bloggen PUT IT IN A BOX !!
Da er du med å støtte brystkreftforskningen :)
Her er linken :
http://putitinabox.blogspot.com/2009/10/rosa-bidrag-og-konkurranse.html

Jeg bestilte og betalte mitt hjerte i går.Kjempe enkelt og greit gikk det!! :))

Men så kom neste steg...Skumle steg for meg vel å merke..
Jeg skulle linke til denne siden.Da får jeg være med i en konkurranse -Jeg elsker konkurranser , men liker IKKE å linke.Tror ikke jeg klarer å linke på bilde ihvertfall.. (Fordi jeg rett å slett er ganske håpløs når det kommer til data hoho. )
Men jeg skal gjøre et tappert forsøk.Og går det ikke, så går det ikke...

Håper DU vil være med å støtte :))

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for hyggelig hilsen, koselig du vil være med på min giveaway!
    Her kommer jeg gjerne igjen.
    God helg.

    Tonje ♥

    SvarSlett
  2. Det ikke alltid like lett å skjønne seg på datan;)Ha en fin dag. klem

    SvarSlett