En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

mandag 5. oktober 2009

Første dag i høstferien :)

Det er første dag i høstferien.Og det betyr at klokkene ikke stilles på 07 slik de vanligvis ville bli gjort ;) Her hos oss kryper snøen stadig lengre ned i fjellene og ute er det surt og kaldt...

Da er det godt å kose seg innendørs :) Kjellerstuen blir sakte men sikkert forhåpentlig vis ferdig til jul *lol* En del arbeid gjenstår fortsatt da..Men vitrineskapet er ferdig!!

Her er noen bilder av prosjektet :


Som dere ser er det et Beitoskap.. (Dette er ikke mitt da..men jeg har maken :)

Her har vi fått på det første strøket med grunning :)



Vi brukte 1 strøk grunning og 3 strøk maling.Fargen heter Letthet og er halvblank :)

Hos en lokal butikk fant jeg en resterull av en tapet som jeg ville legge inni skapet..Så der lå vi da.. på gulvet mannen og jeg hihi.Teipet og skar for at mønsteret skulle passe inni skapet..

Her er da det ferdige resultatet.Og vi er kjempefornøyde !! :))




Knottene er vist i et tidligere innlegg og kjøpt på kremmerhuset.Håndtakene på skuffene er de orginale som var på skapet..De har bare blitt spraya med cromspray fra Mekonomen ;)


Nå skal jeg slappe av og kose meg resten av kvelden..Surfe rundt i bloggverden og kose meg med mine levende lys og min gode gubbe :)


Dette var mitt blogginnlegg i dag..og jeg brukte bare litt over en time på dette innlegget *lol*
-Jaja det går jo raskere og raskere hihi..



Ha en koslig kveld alle sammen !!


3 kommentarer:

  1. Det blei jo superfint HEge... dette var jo et super godt tips med tapet inni... dødslekkert...


    Kopierer ideen takk :))

    Klem

    SvarSlett
  2. Pusset dere skapet først før dere malte d? :)

    SvarSlett
  3. Hei Lill-K :)
    Nei vi bare grunnet det med et strøk Heftgrunning,men jeg hadde vaska det godt med salmiakkvann og så med rent vann etterpå.Det gikk kjempefint slik :)

    SvarSlett