En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

mandag 1. november 2010

Halloween og bruktfunn!! :)

Nå skriver vi snart 1.November..Hvor har dagene i dette året tatt veien egentlig?Guttene har gledet seg til denne dagen i laaang tid,og når mørket falt på så sto de klare med sine poser og sa: Knask eller Knep?!
Tror nok det ble mest Knask...Eldstemann sin pose veide nemlig over 700 gram!
Her er et bilde av det som møtte de små spøkelsene og monstrene som kom på besøk hit :)

      
Ellers så har jeg hatt noen bruktfunn i det siste :)Har ikke helt bestemt meg hva som skal MALES (til gubbens store fortvilelse hehe) eller ikke males...Ja den som venter får se ;) Begge tingene fikk jeg for under 1500,- så synest jeg har gjort litt av et varp!!

 Dette skapet skal mest sannsynlig få være som det er...jeg skrev mest sannsynlig ;)

Og dette hadde jeg veldig lyst til å male hvitt,men alle som har vært på besøk sier jeg IKKE skal male det...Hva mener du? :)

Idag var jeg også hos snille Dina og Torgeir og henta den gamle døra jeg skulle få..Er mye pussing og maling som skal til,men speilene var helt perfekte og forhåpentlig vis har jeg snart laga min egen sengegavl :))
Et veldig dårlig bilde..i know ;)

Ellers så går stikkingen sin vante gang så snart blir det nisselue på begge gutta strikka av mor sjøl ;O) 

4 kommentarer:

  1. Ååååå jeg har hele 5 slike dører oppå løa som jeg vil gjøre noe med....men mannen mener noe HELT annet.....så tiden får vise om mamman i huset får vilja si;o)))))
    Klem

    SvarSlett
  2. Ehh jeg har villa male den øverste og IKKE den nederste......

    SvarSlett
  3. Hei, hei og takk for at du vil følge meg videre. :o) Så koslig å komme på besøk hos deg da! :o)

    Kommoden syns jeg også du skal la være, selvom den heelt sikkert blir veldig fin hvit også!

    Og døra blir nok en kjempefin sengegavl! Blir spennende å se ferdig. :o)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Hei!
    Oi...så fine ting! Både skapet og døra :) Sett menge snengegavldører og det er jo sååå fint :) Ha skapet som det er en stund du... kan du jo male etterhvert om du blir lei.

    Klem Anette :)

    SvarSlett