En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

onsdag 24. november 2010

Totalt Kaos :)

Ja for det er akkurat det det er her hos meg nå..Ikke får jeg gjort noen ting med det heller,for døgnet har nemlig ikke nok timer! Hver dag tenker jeg at nå skulle jeg ha fått skrevet et blogginnlegg,og det er nok mye jeg kunne ha blogga om..
Strikkingen,muren i kjellerstua og ikke minst min favorittid på året nemlig : Advent & ikke minst JUL :))

Men ikke har jeg kamera å ta bilde med,og jeg har rett å slett ikke prioritert å kunne sette meg ned å drømme meg bort i bloggverdenen...
Her går nemlig dagene i en fei !! Med jobb,barn,fritidsysler,husarbeid og i et forsøk på å være sosial, så har det som dere ser blitt lite blogging i det siste.Men jeg lover å komme sterkere tilbake..
 Da skal dere få se bilde av guttene`s nisseluer som ble ferdige i dag :) The "Duskmaker" hadde endelig komt og i dag fikk jeg laga de ferdig *jubler* Må sies at denne er rett å slett genial !! :O))



Tok meg 10 minutter å lage TO dusker med disse supersnertne "Duskmakers" !!
Jeg elsker alt som kan gjøres enkelt og raskt ;)
Prisen på settet vet jeg ikke enda..Damen i butikken var bare så snill at hun lot meg få med en pakke så jeg fikk laga duskene !! Tusen takk Damen !! :))

Huff nei..Nå er klokka snart 01 og jeg bør vel få meg litt skjønnhetssøvn..Hehe... Ikke at JEG blir så mye vakrere , men verden blir iallefall vakrere i mine øyne om jeg får nok søvn ;) (Å så er jeg en smule bedre å være sammen med hihi)
Natta alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Tror nok vi alle både blir og føler oss litt vakrere med skjønnhetssøvnen vår =) Smart med de duske-sakene! Og så må jeg si at du har en superstilig header på bloggen din!

    SvarSlett
  2. Så geniale duskedingser, he he he :) Disse så jo helt supre ut, ikke noe mer pappklipping.

    -Linda Merete

    SvarSlett