En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

lørdag 6. november 2010

Prosjekt Soverom...

Skal tro om jeg får sove på dette rommet til jul ?? Det meste er ferdig , men kresen som jeg er så har vi enda ikke funnet den rette sengen..Blir nok rammemadrass siden jeg skal lage gavl av den gamle døren,men det er jaggu ikke enkelt å velge når det fins så mange forskjellige typer !!
Her kommer noen bilder...Og slik var utgangspunktet..


Garderobeskapene ble revet ut og bak åpenbarte det seg flotte tapeter!! *skratter*


Joda de var sikkert innmari IN da huset ble bygget i 1979..men ikke helt min stil hehe..
Her er iallefall et lite bilde Close-up av den nye tapeten.Fondveggen her som på stua oppe ble også i brun base, med innslag av grått og gull :)


Og her et bilde etter at skyvedørene inn til Walk-In garderoben kom på plass..Gleder meg til endelig å få skikkelig orden på klær og alt det andre som skal skjule seg bak disse dørene :))


Håper jeg snart finner den rette sengen så jeg kan begynne å sove her også ! :O)
PS : Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke klarer å få frem forhåndsvisning av innleggene mine?

Ha en fin kveld videre :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar