En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

lørdag 6. november 2010

Vi tar det litt etter litt,men det blir :o)

Dette har hele tiden vært vårt motto.Så om et rom står uferdig i tre måneder i påvente av lister eller andre ting,så gjør det det! Her pusser vi opp etter lommeboka ;) Nå må jeg jo si at jeg er kjempeheldig som har min kjære Mr.Handyman,for her i huset har vi gjort det nesten alt selv.. Dvs :  Jeg legger planene og han setter i gang :)) Lucky Me :)))
 For et par dager siden var samtalen slik :
Meg : Kanskje jeg bare skulle vaska og malt taket på badet oppe? (Vi har bare tatt en hurtigmakover av resten av badet oppe les HVITMALING.... Hehe )
MrHandyman : Jo taket skulle vært malt der..
Meg :Jammen det kan jeg gjøre!Fort gjort det lille taket der sikkert? (håper i det lengste han biter på...)
Mr Handyman : Taket må males skikkelig! Kanskje du heller kan male noe annet? (Dette sier han for at jeg har hatt en periode der ALT skulle være HVITT kan dere skjønne det??Men han beit jo på da Hihi )
Og han snakker av erfaring da...For ofte er det slik at jeg bare begynner på et prosjekt og han er den som  avslutter...Fordi jeg ikkje gjør godt nok arbeid eller??  FY SKAM MEG som går lei...!!
Lover jeg skal bli flinkere vennen min... LOVE YA !! ♥


 Her ser dere et par bilder av utestua og verandaen som vi la flis på i sommer :)



Og som dere ser....her er det lite styling av bilder hehe..
(lurer på å spraye disse persiennene til neste sommer..hvite så klart ;)

Her er Før-Etter bilde av verandagulvet.
.Vi slo to fluer i et smekk,fikk nye fliser og forhåpentlig vis en tett garage
det gjenstår å se.. ;)


Og her er ETTER ... Har en hærlig utsikt også! :))

Vel det var litt fra meg ,,Ønsker dere alle en suuuper helg !! :))

2 kommentarer:

  1. Elin Sanden Svingeseth6. november 2010 kl. 01:48

    kjempefint Unn Hege :) interriør kan du ! kjempekoselig utestue da:)

    SvarSlett
  2. Hei Unn Hege ;) Så flott blogg du har!! Kjempefint hos dere ;) Flink!!

    SvarSlett