En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

fredag 12. november 2010

Mykje lys og mykje varme :)

Skal si lysproduksjonen har skutt fart!!
Siw og Linda skal stille ut på Hobbymessa i helgen så her var det bare å henge seg på hehe..
Jeg skal jobbe i helgen , men må nok innom en tur før jobb tenker jeg :))
 Anbefaler alle å ta turen for her er det kjempemange fine lys å velge mellom !!
Her er noen bilder fra "fabrikken" ;)


Mange flotte lys !! Noe for enhver smak her ;)



Disse lysene skal de også selge :) Helt fix ferdig "adventstake"
Ikke så godt bilde men de er kjempefine "in real "! :))

Her er litt av min lysprodusjon :)



Disse synest jeg er så koslige :)
Ja åsså må jeg jo ikke glemme de fine nisselysene!! Snart er det jo JUL dere JUUUL!! :))



Skikkelig god gammeldags nisse dette her :))

Siste strøket på skapet ble ferdig i kveld og muren er også komt opp!! Bilder kommer ;)
Vet ikke hvorfor det alltid blir så sent før jeg får blogga ?
Men her er det full rulle hele dagene..Huslige sysler , middag , lekser , kontaktmøte , fotballtrening , karate ..Joda alt skal vi ha tid til :)
Har kommet frem til at døgnet gjerne kunne hatt 6 timer mer for min del ;)

Men nå er det natta herfra :))

1 kommentar:

  1. Maaaaange fine lys ja, de kommer desverre ikke fram på bilder :o))
    Men gleder meg til å se bilder av skapet da :o))

    SvarSlett