En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

søndag 7. november 2010

Veggord og Speilreflekskamera..

I kveld har jeg bestilt noen veggord som skal opp litt her og der i huset..Gleder meg til de kommer tilsendt og jeg får de opp! Det er så fint med slike synest jeg :) Mange å velge mellom var det , men siden Mr.Handyman ikke akkurat jubla da jeg viste bilder og forklarte, så får det nøye seg med at de første jeg bestillte var alle under 1 meter i bredde & høyde ;))
 Her ser du noen av de jeg bestilte :



 

De er bestilt her og billige synest jeg også de var ! Har du veggord/wallwords ? :)

I går tok mitt gamle digitalkamera desverre kveld .....
Så nå har jeg endelig funnet en unnskyldning til å kjøpe kameraet som jeg så lenge har gått å drømt om!! *danser og jubler*
Kanskje jeg også kan lære meg å ta slike fine bilder som jeg ser på alle bloggene jeg følger da?
For dere tar innmari flotte bilder damer!!
Imens får dere bare holde ut med bilder i dårlig kvalitet som er tatt av en  amatørfotograf hehe... 


         

1 kommentar:

  1. Ja, vi har noen wallwords her og der:) Men vi skal vente med å fylle opp med flere, til vi flytter inn i det nye huset vårt.

    SvarSlett