En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

onsdag 26. januar 2011

Gjenbruk gjør også nytte av seg

Føler at vi er ganske så flinke på å utnytte ting som vi allerede "har" her i huset.
Nå skal det jo atter sies at jeg er gift med en tusenkunstner.En som ser muligheter der jeg ikke gjør det,og som aldri gir opp.. *Lucky me*
Eller nå er det vel litt slik at jeg bobler over av ideer..Og han desverre må prøve å realisere disse ;)
Som for eksempel da vi skulle lage en liten "kjøkkenkrok" i kjellerstua..


Her ser dere da vårt utgangspunkt..En ubehandlet veggseksjon som egentlig ikke passet inn lenger.
Skikkelig flott ikke sant hehe ??
Som dere ser her hos meg hadde ikke den minimalistiske stilen gjort sitt inntog i 2007.Og jeg begynte å bli temmelig lei av furumøbler..
Mr.Handyman gikk igang med sirkelsagen og stikksagen - For den skulle passe inn !


Nå må dere ikke se på alt rotet rundt omkring da,for slik ser det faktisk ut når vi pusser opp.
TOTALT KAOS ! Hehehe..
Men her har den iallefall kommet opp igjen..Noe forandret og en smule mindre i lengde.
Så ble den malt i fargen Egghvit fra Jotun og fikk nye knotter fra... Biltema ;))


Fortsatt så har vi ikke bestemt oss for hvilken benkeplate vi skal ha..
Jeg har veldig lyst å finne noen gamle planker og så felle ned en liten vask. ( Rør og alt er her fra før )
Steinen er den samme som vi har på veggen bak peisen :)



Biltema ;) Rætt so fine syns i ;))
Og mange ting som betyr masse for meg har tatt plass her :


Fra venstre : En pyntegjenstand som har tilhørt min oldemor Kaspara,fuglen min mamma fikk i gave da hun var liten/ung og engelen jeg fikk engang jeg var på ferie hos farmor og farfar på Smøla <3

Er du glad i gjenbruk ?
Men nå er det snart leggetid på meg.Tidligvakt i morgen..

Sov godt :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar