En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

torsdag 20. januar 2011

Litt shopping og mye morro :)

I dag ble det litt shopping siden vi allerede hadde ærend i byen.Jeg skulle egentlig kikke litt på snowboard og hva man ellers da trenger for å se kul ut ,men jeg gav opp hele greia hihi... (Jeg er nemlig ikke kul..)
Men litt fulgte med hjem..Kunne jo ikke bare gå forbi den jakka! Og diverse accessories har man alltid bruk for - eller som jeg sa til Mr Handyman : Måtte jo kjøpe det siden det var så billig !!
En grå skinnjakke ( ikke ekte skinn ) skjerf , tre luer og accessories :)

Det ble både armbånd og øreringer til litt over 100 - lappen ;) Salg er gøy !!

Vi skulle også finne bursdagsgave til minstemann.En er på vei i posten, men i dag så fikk han disse tingene :

Dette har han ønska seg en stund nå.. Et fint spill tror jeg :)
Og så ble det ny veske til den nye DS xl som han fikk i julegave.Denne var snedig,formet som en koffert ;)

Men selv om gutten var glad for gavene så var det senga som frista mest i kveld.Og det var kanskje ikke så rart med en feber på over 39..Her hvor jeg bor er det sykdom i snart hvert eneste hus..Feber,oppkastsyke og diare er de tre tingene som er gjengangere.Vi har vært heldige..Ingen av oss har vært skikkelig syk på laaaange tider så jeg skal ikke klage.Håper bare det går fort over denne gangen også :)

I kveld har jeg vært på Jentenes Aften og Snowboardkurs på Skisenteret her hvor jeg bor.
FUN FUN FUN !!! :)))
Snowboard er kjempemorro,og slettes ikke sååå vanskelig.Alt må jo læres så er jo bare å hoppe i det.Litt knall og fall må man regne med,men så er det heller ikke noen følelse som er som når man virkelig har greidd noe for første gang!!
Som min "mentor" og venninne Linda sier : Det er som å sykle - Jo raskere det går jo enklere er det..
Og hun har faktisk rett ;) Her er hun forresten,,klar til å sette utfor hehe
Kjempeflotte forhold og bare supert :))

Nei nå må jeg finne senga - opp kl 07 å sjekke feber,som fortsatt var 39 ..Fem timer etter han fikk febernedsettende.. Ikke godt å være syk nei :(

Og i morgen blir det kanskje kjøp av brett og sko også, håper det !!
Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar