En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

tirsdag 25. januar 2011

Med tanker om en ny sommer

Nå lengter jeg faktisk litt etter vår.Varmere i været og noen solstråler hadde heller ikke vært å forakte.Her har veier vært dekt av is og regnet har det stort sett gjort hver eneste dag siste uken..Ikke at jeg ikke liker vinteren,for jeg har jo akkurat lært meg å stå litt på snowboard...
Men av og til så hungrer kroppen etter sol og varme , og slik har jeg følt det i dag..
Så herlig det skal bli når man endelig kan nyte slike utsikter igjen :)


Tenkte jeg skulle prøve meg på denne turen igjen i år.Har vært her 2 ganger før og glemmer for hver gang hvor hardt det var å komme seg til toppen hehe..Puster å peser meg oppover ,er sikker på jeg er døden nær, og lover meg selv
- Aldri mer !! *skratter*
Men det er jo ingenting som slår følelsen som når når man endelig har komt på toppen da , så i år har jeg atter en gang planer om å komme meg opp å nyte den fantastiske utsikten over hjembygda mi !!

Her et flott bilde av Nico da vi var på tur med skolen i september :)




Og her et bilde av Mr.Handyman og Nico på Brustinden ( 1170 moh) i juli i fjor.
En bragd for en 10-åring og en mann med rustne ledd !!
Du kan lese mer om Brustind og turen dit her :)

Gleder meg til våren,sommeren og forhåpentlig vis mange flotte fjellturer :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar