En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

søndag 23. januar 2011

O heilage søndag :)

I dag sov vi lenge alle mann faktisk.Så lenge sov vi at det ble "lunsj til frokost" !
Godt å sove skikkelig ut når man har frihelg, og ellers bare nyte helgen til å gjøre akkurat det man vil :)
Jeg føler at jeg har fått gjort masse denne helgen som jeg har utsatt i lang tid.
Jeg har blant annet ryddet i boda for sko og div klær.Guttene vokser jo så raskt det faktisk var 3 fotballsko par som lå der så og si ubrukt ! Spørst om jeg ikke legger ut noe på kjøp og salg gruppen på facebook.Ingen vits i at det ligger her å tar opp plass.
”En manns søppel er i sannhet en annen manns skatt” ;)

En annen ting jeg har lagt merke til når jeg surfer rundt på FINN ( ja jeg er ofte innom der ) er at det virker som jeg bor i Norges grådigeste fylke..Alt er mye dyrere her enn andre steder i landet.
Sjekk bare denne : TIL SALGS .. Unnskyld meg..Om noen er så" lur"at de betaler 10000,- for denne sofagruppen så skal jeg ikke si at du har gjort et godt kjøp..
Om jeg hadde skulle solgt den så hadde nok 2000,- vært i meste laget også..Jeg hadde nok blitt flau skulle jeg bedt om mere enn det faktisk *Rødmer på vegne av selgeren*
Jaja.Slik er det...
Jeg hadde ikke betalt titusen for den når jeg kan få for eksempel THIS ONE eller som de fleste interiørbloggere har ...

For 10000,- så får du faktisk Ektorp 3+2 og 2 Ektorp lenestoler med puffer til !!!
Men for all del - Vær optimist - & Lykke til med salget ;)

I dag har jeg også begynt pussingen på en gammel vindusramme som jeg fikk av onkel "J" . Han hadde tenkt å kaste den !! Igjen :
”En manns søppel er i sannhet en annen manns skatt” ;)


Jeg har ennå ikke bestemt meg helt for om den skal males helt hvit, om jeg skal ha bilde av Nico og Benj inni,eller om jeg skal bruke hønsenetting inni rutene.
Har lenge tenkt på å lage en vegg med kun svart-hvit bilder da jeg har mange av både min og Mr.Handyman sin familie :)
Dette fant jeg på nettet :


Kjempefint synest jeg..
Denne er med mindre ruter da,men jeg har en slik ramme også - for tiden brukt som speil ;)
Kom gjerne med forslag om hva jeg kan gjøre ! :)

Nå skal jeg slappe av en stund på sofaen før det blir en omgang Zumba..Stappmett etter en kjempegod middag i dag også.Sitronpeppermarinert Laks - den beste kjøpes på Rema 1000.Fix ferdig i frysedisken ;)


Vanlig salat og gresk dressing som tilbehør.. (guttene skulle ha pasta så måtte teste det også hehe)

Ha en fortsatt fin søndag !! CIAO :O)

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig blogg du har. La meg til som følger også. Så fin idè med det vinduet. Jeg har et sånt vindu stående som jeg ikke har bestemt meg for hva jeg skal gjøre med ennå, men bilderamme var ingen du idè:) Lekkert var det. Å så god mat, mmmm.
    Klem Linda Merete

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Linda Merete :))

    SvarSlett