En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

lørdag 22. januar 2011

Lørdagskos :))

Da har jeg akkurat sett ferdig første episoden av Et lite stykke Thailand.
Siden jeg jobber frivillig i skitrekket hver torsdag så ser jeg reprisen på lørdag i stedet :)
Mange som er med i serien virker som fantastiske personer ,som Lars Johan..Så snill og go,med glimt i øyet hele tiden :) Nå fikk jeg jo sett klippet av ham da han spiste sushi i går på Mr.Handyman sin laptop..
- Lenge mellom hver gang jeg ler så jeg griner , men det gjorde jeg altså !  -  Ditta va maursyre !!
*skratter enda*
Klippet kan du se her  :)))

Siden jeg bor i samme kommunen som Tresfjord ligger i, så er det jo et must å få med seg programmet.Men også fordi jeg synest det er et fint program som viser kjærligheten mellom  mennesker på tvers av religioner og kulturer.
Ikke er vi nordmenn alltid like flinke til å være blide og imøtekommende heller,men disse damene møter deg alltid med et smil som gjerne smitter :))
Så nå gleder jeg meg bare til neste episode. - Ser du et lite stykke Thailand ? :)

Ellers i dag så har jeg bare vært skikkelig husmor..Rydda og vaska,sortert og kasta ;-)
Mr.Handyman sier jeg har en sykdom og påstår jeg vasker hver dag..Måtte si til ham at det faktisk var 5 dager siden sist vask og at jeg nå kjente smuler og diverse under sokkene når jeg gikk over kjøkkengulvet !! (Noe som er det værste jeg vet ... ) Hybelkaninene hadde også begynt å formere seg,men var visst bare jeg som så dem.. - påsto han hehe
Så mens jeg vaska gulvene lagde han en kjempego hjemmelaga pizza !! :))

Er flink min gode Mr Handyman som til og med lager mat !! Verdens beste <3

Min faste salat til pizza : Agurk , tomat , rødløk & Fransk dressing :)

Det så ikke så veldig gourmet aktig ut dette her.... - men smakte kjempegodt !! *NAM*

Legger ved et par bilder av kjellerstua nå i kveld som er okkupert av Mr.Handyman og hans spillkonsoll..Og jeg synest det er helt greit, for da kan jeg surfe litt rundt i Blogglandia og se hva dere andre har gjort på siden sist jeg var innom dere ! :)



Legg gjerne igjen en kommentar ;-)

Happy Lørdagskveld alle sammen !! :O))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar