En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

onsdag 9. februar 2011

Bruktfunn og en utfordring !

Nå skal jeg hive meg på min første utfordring !
Det er Anette med den kjempeflotte bloggen ANETTESHUS.COM  som har en utfordring der du skal vise ditt beste bruktfunn !
Jeg har gjort mange bruktfunn de siste årene, men kanskje aldri gjort et så godt "varp" som da jeg var innom den lokale bedriften Tremek for et par år siden  :)

Denne kassen full av ting ble med hjem - Og prisen : Litt over 200 ,- kroner !!


Oppi her var det mange skatter..Stavanger Flint ,Figgjo Flint og mye 60 gr. sølv !

Men det beste bruktfunnet som var i kassa må være deler av dette servise fra Figgjo Flint.
Nesten som nytt !! - Tror det bare har stått til pynt hos forrige eier - Slik det også gjør hos meg ;)



Jeg har ennå ikke lykkes i å finne ut hva service heter.Men håper jeg en gang får kjøpt flere deler.
Det er jo bare kjempefint .. Vet du hva det heter ?

Vel det var min første utfordring ! -Og mitt hittil beste BRUKTFUNN :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar