En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

lørdag 12. februar 2011

Loppis Loppis & Lørdagskos

Våkna til kjempeflott solskinnsvær her i dag !
Så da tok vi en liten tur over fjellet for å se om de kunne ha noen gamle nattbord på Kyrkjetorget på Sjøholt.Dette er en ganske stor bruktbutikk.
Her kan du finne mye fint,men jeg må også si at jeg synest det er litt overpriset her på en del ting i allefall i forhold til andre bruktbutikker jeg bruker besøke.
Men når det er sagt så kan man finne masse fint! :)



Åpningstidene er :
Mandag 18-21 og Lørdag 11-15
På lørdager som i dag, er det også en liten cafe åpen.Her kan man få kjøpt seg en liten matbit,kaffi,vafler sveler og kaker.
Koslige blide damer serverte oss i dag :)
Til å med guttene har blitt hekta på loppis så de kosa seg de også (tidlig krøkes ;)
De dro ikke tomhendt hjem , og det gjorde ikke jeg heller hehe..


For dette betalte jeg 165,- .Norges glassene betalte jeg 25 kr stk for.Og jaggu fant jeg ikke 4 serviettringer  akkurat maken til de 3 jeg har fra før ! Skulle funnet 1 til nå..
Sandkakeformene jeg fant i dag er skikkelig gamle .. Og noen allerede tatt i bruk ;)




Disse fikk hvite potteroser i seg -spørst hvor lenge DE varer her i hus,som Mr.Handyman bruker si hihi

I bakgrunnen er det Melodi Grand Prix på tv`n.Og her blir det snart våruller,godis og kanskje en film :)
Håper på like fint vær i morgen for da pakker vi ski og brett og drar hit ;)


Kanskje vi snakkes på fjellet i morgen?

Ha en suuuper lørdag videre -det skal iallefall jeg ! :))


2 kommentarer:

  1. Fant du ingen nattbord der altså?
    Ja det er masse å se der, men er enig i at
    prisene er noe stive

    SvarSlett
  2. Nei var lite nattbord der ja..men jeg finner vel til slutt hehe.Var et gammelt 70-talls skap som stod priset til 1900,- Litt i det meste laget ja..

    SvarSlett