En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

mandag 28. februar 2011

Vinterferie :)

I morgen starter vinterferien her hos oss :) *JIPPI*
Jeg har tatt ut en feriedag som jeg hadde tilgode fra i fjor,så nå har jeg fri hele uken!
Det skal bli koslig å bare slappe av å gjøre ting sammen med guttene og drive egenpleie..
I morgen skal jeg jobbe oppe i skitrekket,men resten av uken er det ingen planer lagt :)
I dag har jeg hatt 2 måneders jubileum som fortsatt røykfri  *STOLT*
Og jeg synest dette hittil har gått utrolig bra..Etter å ha røyket i snart 15 år så må jeg bare si at livet faktisk går godt uten.. (Hadde ikke trodd jeg skulle si det hehe )
I stedet har jeg blitt bitt av "trimmebasillen".
Denne uka ble det helsestudio mandag,onsdag,lørdag og min faste 4,3 km tirsdag,fredag og søndag :)
Synest det er kjempegodt å trene for tiden.Og så hjelper det på røyksuget,for jeg merker at jeg har blitt mye mindre "rastløs" og at kroppen slapper mye bedre av etter at den har fått seg litt trim.Vi får håpe det fortsetter slik! :)
Tenkte jeg skulle vise dere noen av tingene jeg kjøpte på Casa Interiør som jeg fikk denne uka.
De hadde 50 % på det meste i katalogen sin nå i februar,og slike tilbud må vi jo benytte oss av ;)


Dette brettet og Krone t-lys holdere.Sandkakeformer fra loppis og Hortensiaen selger de kjempebillig på Rema 1000 for tiden :)

Skikkelig dekorative disse t-lys holderene formet som krone :)



Og så kjøpe jeg enda en bolle til å ha frukt i - For det har jeg jo IKKE fra før hehe



Som dere ser på bildene så er jeg langt ifra noen proff fotograf ..Spørs om jeg ikke skulle tatt et lite kurs..
Nå skal jeg ha meg en kopp te før jeg finner loppekassa..
Har blitt hekta på det også -men det er jo vel bra i forhold til kaffi med tanke på all koffeinen ?



Mummimamma teboksen ble kjøpt på båten mellom Stockholm til Finland i fjor sommer :)
Nå blir det Grønn te med skogsbær !

Ha en fin uke alle sammen :))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar