En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

søndag 13. februar 2011

Gratulerer med dagen alle mødre :)

Morsdagen er litt spesiell for meg.Nå er jo jeg mamma selv,så vi feirer jo min morsdag.Men det er også min mamma og Besta sin dag som ikke er her lengre.
Så vi drar på kirkegården med blomster..Savner dere  så kjempemasse begge to ! <3



Mamma fikk lys og blomster her hjemme også



Jeg har nå feiret 9 morsdager uten mamma - Allikevel føles det av og til som hun var her i går..
Sorgen vil alltid være der,og jeg merker den mest på slike dager som dette da hun skulle vært her.
Men jeg vet hun har det bra der hun er og at vi en gang møtes igjen <3

Som jeg skrev i gårsdagens innlegg var planen fjelltur i dag og det ble det.I strålende solskinn kosa vi oss med ski på beina hele gjengen :))

Her et bilde av meg og Benjamin


Mr.Handyman og Benjamin :)


Og jeg og min kjære Mr.Handyman hihi


Tipper det var en del minus -kjentes slik ut på nesen i hvertfall hihi..
Og igjen - Mobil bilder som forklarer kvaliteten.
Eldstegutt var i full vigør på sine nye twin tip ski ,så han hadde lite tid til bildetaking..
Men en kjempeflott dag var det med hærlig solskinn og masse blide mennesker i trekket !:)

Hjemme ventet en påbegynt middag og i dag var det potetball (komle ,klubb osv) Med pinnekjøtt,potet,kålrabistappe & bacon som sto på menyen.
Det var kjempegodt ! *NAM*
Som den kokken jeg er så har jeg rester for mange dager som vanlig,så nå blir det stekt ball til middag i morgen iallefall (Nesten enda bedre det enn kokt hihi).
Så ble det marsipankake,tur i badstua og Pirates of the Caribbean film med gutta på tv`n :)

Håper dere andre mammaer hadde en like fin morsdag som jeg :)) - Og dere andre en flott dag !
Nå er jeg klar til å møte en ny flott hektisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar