En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

torsdag 24. februar 2011

Lei av kulde..

Nå kjenner jeg på kroppen at det har vært lenge nok vinter..Dagene flyr og jeg føler at det er mye jeg ikke rekker som jeg så gjerne skulle rukket.
Slik er det desverre i perioder.Skulle ønske jeg kunne dele meg i to av og til.
Jeg jobber skiftarbeid både tidlig,sein og helg -har derfor aldri en lik uke.
Trives igrunnen godt med det også..Bare at ting trenger litt mere planlegging ;)
Jeg har aldri hatt fritidsproblem -
Tror jeg kanskje er i overkant stressa i forhold til det normale. Det synest jeg også egentlig er greit hehe..Får iallefall tiden til å gå ;)
Nå for tiden har jeg gjenåpnet mitt "støttemedlemskap" på det lokale treningsenteret og storkoser meg hver gang jeg er der å trener!
Lurer på om denne entusiasmen for trening har noe med røykeslutten å gjøre??
Energien bobler over,så jeg skal ikke klage..Kondisen er bedre enn hva den har vært på 15 år og kjekt er det når rumpa snart får plass i bukserstørrelser man ikke har brukt siden konfirmasjonsalderen .. ;o)
Skulle ønske været kunne blitt litt mildere bare *sukk* For her har det vært nok minusgrader..
Hver dag drømmer jeg om varmere strøk..Eller jeg ser på bilder vi har tatt på tidligere ferier.
Gleder meg til jeg igjen kan kose meg å kjenne sanden mellom tærne !
Ikke at jeg ikke liker vinteren for nå har vi hatt nydelige dager her på Nordvestlandet,med nydelig solskinn fra klar himmel.
Min faste joggerunde på 4,3 km "rundt bøgda" har vært superhærlig i solskinnet som har vært !
Men når jeg ser på de hærlige bildene fra vår ferie på Pegasos World i 2009 -Gleder jeg meg også mye til en varmere tid og dager med mindre klær på kroppen :))





 HÆRLIGE BILDER FRA EN SUPER FERIE  <3





Nå må jeg køye - Drømme om sol og sommer ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar