En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

torsdag 10. februar 2011

Mitt bidrag til OppussingsOnsdag :)

Blir to innlegg tett i tett da :)
Jeg la inn et bidrag på bloggen MAMMAS HUS her en dag også. Hver onsdag har Vibeke som har bloggen - "OppussingsOnsdag" .
Da kan de som vil sende inn FØR/ETTER bilder av ting de har pusset opp.
Så hvorfor kunne ikke jeg gi et bidrag ?
Mange flotte bidrag kommer inn , og jeg ELSKER jo før-etter..Helt utrolig hvor kreative og flinke mange er!
En kjempeflott blogg Vibeke! :)

Mitt bidrag var Beito - Vitrineskapet


Vel da skal jeg strax finne loppekassa.
Siste strøket på sengegavlen  malte Mr.Handyman  mens jeg var på jobb i dag, så i morgen får jeg forhåpentlig på veggordet på det midterste speilet *krysserfingre*
Ikke sikkert jeg rekker det, for i morgen er det både jobb og vakt i kiosken oppe i skitrekket.
Og så må jeg bare krype til korset og innrømme at jeg ikke likte snøen som igjen kom i natt :/
Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves !

Hverken når det gjelder sengegavl eller vær ;)
Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar