En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

fredag 4. februar 2011

En inspirasjonstur - med litt shopping ;)

I går dro jeg og Mr.Handyman en tur til Moa for å se om vi fant en "vask" til kjøkkenkroken nede i kjellerstua. (Hvordan dette gikk får dere se i et senere innlegg ;)

Tror nesten vi var innom alle Interiør og ellers alle butikker der man kan finne ting til hus og hjem.
Fant et fint vaskefat i sink på Tante Bruun som hadde passa ypperlig , men dette var jo såklart brukt i utstillingen og ikke til salgs så fikk meg ikke til å spørre hvor de hadde fått tak i det..
Men dette er en kjempeflott og koslig liten butikk !! Med tapeter fra Ejffinger , masse klær fra Odd Molly,diverse fra Lisbeth Dahl og ikke minst liker jeg deres flotte innsats for Kreftsaken!
Her er linken til bloggen og hjemmesiden :) Tante Bruun
Her var det så masse fint at jeg nesten ikke hadde lyst til å gå ut igjen.
Men...Nå var jo jeg på shopping sammen med Mr.Handyman som egentlig IKKE er så glad i shopping som jeg er.Det var best å komme seg videre hehe.

Turen gikk da til - Herlighet
Også en av mine favoritt interiør butikker i mitt nærområdet.
Her skulle dere vært alle dere som har industrilampefeber hehe ;)
Her er bilde av en


Denne var kjempetøff ! Nå er ikke jeg en fan av disse industrilampene (enda) - men her var det iallefall maange flotte lamper å velge i for dem som vil ha slike.

Her fant jeg gardinene som vi skal ha på soverommet.
Det vil si det er to forskjellige gardiner å velge mellom,men det blir iallefall en av disse :






Dette er ganske tykke/ tunge gardiner.De koster det dobbelte av det jeg normalt vil betale for gardiner, noe som gjør at jeg har en uke på å bestemme hvilken av de to som vil passe best -
Da er det nemlig lønningsdag :))
Mulig det blir det den øverste om mønsteret passer til fondveggen på soverommet.
Hvilken tror DU vil passe best ?
Bilder av fondveggen ser du her ,og her finner du Herlighet sin hjemmeside og blogg .
Her jobber også Lisa som jeg tidligere jobbet sammen med.
Det var kjempekoslig å treffe deg i går Lisa !! :)

Man kan ikke reise til Moa uten å stikke innom Kremmerhuset en tur.
Og i går fant jeg dette skiltet med et av mine favorittsitat :



Ole Brumm er en HÆRLIG liten bjørn hehe...

Nye joggesko fulgte også med hjem.Siden jeg nå innbiller meg selv av jeg skal trene å bli sunn måtte jeg finne meg skikkelige sko. Det ble derfor et par sko som jeg kan bruke når jeg jogger,og et par som skal brukes til turer på fjellet og i skog og mark.



Adidas Gore-Tex  og Nike Zoom Atlas løpesko.
Adidas skoene fant jeg til 250,- Kjempefornøyd med mine salgskupp :))
To sengesett ble også med hjem -Bilde kommer senere..

Til slutt i går hadde vi en rolig men kjekk kveld på skisenteret.Jeg stod som vanlig i kiosken og gutta kosa seg i bakken.
Latteren sitter løst og kommentarene er mange hos oss som jobber der hehe..
En kjempegjeng å være sammen med !
Her ser dere en godt innpakka Nico som koser seg på twin tip :)


Vel det var gårsdagen fra Mitt lille hjørne..
Nå skal jeg snart stikke på seinvakt , så dere får alle ha GOD HELG !!

CIAO :)

3 kommentarer:

  1. Hei,

    Takk for koselig besøk på bloggen min - jeg kan selvfølgelig gi deg noen tips i Danmark. HVor gamle er guttene dine? -Linda :-)

    SvarSlett
  2. Guttene mine er 8 og 11 til sommeren Linda :)
    Hadde vært supert med tips!

    SvarSlett