En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

fredag 11. februar 2011

Sengegavlen er endelig ferdig !

Endelig var malingen tørket så jeg kunne få på veggordet !!
Veggordet - god natt & sov godt  er kjøpt her .
De har mange andre fine og ikke minst billige veggord :)

Nå er soverommet på langt nær ferdig da.
Mangler fortsatt gardiner og nattbord har jeg ikke funnet.Men jeg vet sånn ca hvordan de skal se ut da ,og det gjør jo letingen litt lettere..Hehe..
Og gardinene har jeg funnet - bare ikke fått kjøpt ..
Regner med det var flere enn meg som fikk en lækker strømregning i posten etter jul ?!? :/

Her kommer iallefall noen bilder *stæsjfree*




 Det var sengegavlen. - Veldig fornøyd ja :)

I dag var jeg innom bruktbutikken en tur igjen.Kom hjem igjen med dette :


Lampen skal males hvit , få nye skjermer og henges opp på gjesterommet er planen.
Sandkakeformer kan brukes til så mangt har jeg sett her i blogglandia så de fulgte såklart også med hjem igjen.
Og litt annet nipserier ;)
Ja så må jeg ikke glemme prisen da - En femtilapp !

På Notabene var det også salg.Disse bøkene ble med ut derfra :


Boken om møbeltapetsering gleder jeg meg masse til å lese i !
Og har du tips om hvite nattbord tar jeg gjerne imot ;)

Men nå skal jeg bare kose meg med nye episoder av favorittseriene mine :))

Ha en GO HELG alle sammen !!










2 kommentarer:

  1. Kjempeflott sengegavl - og det ble veldig fint med det veggordet! ;)

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Detta kan du Unn-Hege....
    Vart kjempefin da :-)

    SvarSlett