En blogg om interiør ,hverdagen & livet :)

torsdag 3. februar 2011

Sengegavlen tar form...

Mens jeg har jobbet mye den siste tiden har Mr.Handyman vært i noenlunde form innimellom.
Han har derfor kunne starta litt på jobben på det som skal bli vår sengegavl :)
Han måtte ta av litt på ene enden av døra for at den skulle bli symmetrisk på begge sider.
Så har han pussa den en del før han starta jobben med å male den.
Må nok noen flere strøk til vil jeg tro,men jeg må si det ser veldig lovende ut
( Det vil si akkurat slik jeg har forestilt meg den hehe )
dette innlegget kan du se litt av hvordan døren var i utgangspunktet.
Ikke noe kjempegodt bilde da,men man får et visst inntrykk.

Slik så den ut da jeg kom hjem fra jobb i kveld :)



På dørspeilet i midten skal jeg ha dette veggordet


Håper og tror det passer da jeg allerede har kjøpt det - Hvis ikke finner jeg et annet ;)

Som dere ser har Mr.Handyman montert på "ben" på gavlen.
Disse vil ikke vise når den kommer på plass,det har vi nemlig sjekka.
Dette er gjort fordi det sikkert ikke er så lurt å lage store huller i fondveggen på soverommet ?!
 - OG fordi han vet at jeg lider av et vanlig ommøbleringssyndrom som interiørbloggere har innimellom og at jeg da godt kan angre meg 10 minutter etter at noe er gjort.
Men det er jo også greit å ha en mulighet til å velge da ;)
-JA TAKK BEGGE DELER HIHI

Vel det var en liten oppdatering på *Gavlprosjektet*

Ha en fortsatt fin natt -Jeg er enda ikke klar for loppekassa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar